Czas: 29.10.2018, godz. 16:30
Miejsce: Akademia Sztuk Pięknych, PATIO, ul. Targ Węglowy 6, Gdańsk
Wstęp wolny
JAK WCISNĄĆ PRODUKT KONSUMENTOWI, SKORO PRZESTAŁ CZYTAĆ GAZETY I NIE CHCE WYŁĄCZAĆ ADBLOCKA?
„Jak rewolucja technologiczna i informacyjna wpływa na zmiany świadomościowe, konsumenckie i społeczne w kontekście marketingu? Jak powinniśmy budować nasze kampanie reklamowe w zależności od tego czy mówimy do pokolenia X czy do digital natives? Myślisz, że to nudne, albo że problem nie istnieje? Obejrzyj dwie poniższe reklamy wody (czy istnieje mniej wdzięczny produkt do reklamowania?)
Zapraszam na krótki wykład. Całość przeprowadzę w oparciu o studia przypadków, z mocnym naciskiem na praktyczne wykorzystanie wiedzy: związki tematu z biznesem i przedsiębiorczością oraz projektowaniem graficznym.”
Prowadzący: Lech Wikaryjczyk